Rabatt

Nu erbjuder jag alla mina läsare 10% rabatt hos Barnkalaset.se, som säljer dekorationer och tillbehör till barnkalas och kalas. Med ett kalastema från Barnkalaset.se kan du enkelt ordna en spännande dukning till barnkalaset som garanterat kommer att uppskattas av alla barnen, tex Hello Kitty-kalas, Star Wars-kalas, Piratkalas mfl

♥ 10% rabatt? ♥

Ange då
koden: JOHANNA01
Giltlig tom: 2010-09-30



Det var väl roligt :)
Alla har vi ju något som ska firas, jag själv ska ordna med två barnkalas med 1 veckas mellanrum pjuh kommer bli lite tufft men mamma kan ;) Mina underbara barn är så goa av sig själv.
Leone är ju den som är mest med på att lillasyster också fyller år hon vet att hon fyller år först sen så fyller Jazmine år precis efter en vecka.
Jag kan inte förstå att du ska fylla 4år och att lilla Jazmine ska fylla 1år, tiden har ju bara rusat iväg.
Helt ofattbart fort, hon var ju nyss en liten bebis nu springer hon omkring fortfarande ostadig och vinglig men vad begär man?
Leone är världens bästa storasyster som tar så väl hand om Jazmine alltså leker och myser, bara delar med sig av sin kärlek till sin lillasyster, så får vi ju inte glöma allt busande dem gör när skratten ljuder dansar änglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback