Vinnare: Fina Frön

Nu har jag med glädjen att presentera vinnaren utan ett presentkort värde 300kr som underbara Fina Frön sponsrat med. Stort tack till det :)


Da





da





da





dam






dam





daaa





*trummvirlvel*



Stort grattis till



Som vunnit detta med sin lott nummer 199. maila mig på [email protected] gärna senast 27/9, annars måste jag tyvärr dra en ny vinnare. Grattis än en gång.



Tack till alla er som deltagit! Fortsätt kämpa och delta i mina kommande tävlingar med många fantastiska tävlingar med helt underbara vinster.

Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

Gratis! :) Förresten, kolla gärna in min temavecka (tror du skulle gilla tävlingarna som är där under veckan!)KRAM

2010-09-24 | 16:46:48
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback