Vinnare: MyKidoo

Då var tävlingen med MyKidoo avslutad och jag är oerhört glad över detta samarbete :)
Super gulliga Johanna på MyKidoo ska ha ett jätte stort tack för denna underbara tävling!
Jag har nu dragit en vinnare och har nu äran att få presentera.

(fet markerad text är länk)


da






da





da





dam





dam







daa





*trummvirvel*






Stort Grattis


säger vi



till



Linda (utan blogg)
som vann med lottnummer 103
Jag har mailat dig.

Jätte stor tack till alla deltagare, fortsätt gärna vara med och tävla.
Nästa gång kanske det är just du som vinner.

Kommentarer
Linda säger:

Hihi! ÄR det jag? :) JIPPI!



TACK!!!!!

2010-09-15 | 19:55:02
Johanna mamma till 2 prinsessor säger:

Jajjemen det är det :D Grattis Linda!

2010-09-15 | 19:56:36
Bloggadress: http://johannamadeit.blogg.se/
Linda säger:

TACK Johanna!!!!!!!!

2010-09-15 | 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback