Lördag

Igår var en lugn dag och kväll, hade min syster och systerdotter på besök.
Barnen lekte och hade riktigt skoj. dem var ut i lekparken en sväng medans jag ordnade lite här hemma och fixade lunchen. Jazmine följde med ut och hon gick hela biten dit och hem så himmla duktig!Kan inte ens förstå att tiden gått så fort hon närmar sig sin 2årsdag och Leone sin 5årsdag herrejissanes.
Jazmine känns fortfarande som att hon är min lilla bebis och Leone inte så mycket större än vad hon är, då menar jag att det inte känns som att det är närmare 5år sedan som jag väntade henne.
Idag är det lördag och det 'r en fin dag ute solen skiner och värmer, så vi ska så klart ut i det fina vädret och barnen ska få leka ett tag ute får se om vi går ut redan nu eller om det blir efter lunch inte riktigt bestämmt mig än.
Hur ser din dag ut?
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback