Söndag

Jag skulle behöva klippa mig big time, mitt hår är rena katastrofen för tillfället så jag måste verkligen göra något åt det. Men frågan är om det fungerar att enbart toppa mig då jag haft bob tidigare och det har ju växt ut i samma bara blivit längre..hum..
Har inte sovit allt för mycket inatt heller, Jazmine har hostat en hel del under natten så jag har haft fullt upp med att hålla koll på henne. SKa ringa till läkare imorgon hade jag tänkt så hon får en undersökning och kika efter vad det är som bråkas så mycket med henne. Hon är feber varm till och från på det också det är inte heller så bra under längre period så där.
Tavlor ska målas och mobilficka ska sys mm mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback