Tisdag

Vilken helg det varit inte mycket till sömn stackars liten hostar så mycket att hon vaknat om nätterna och kräkits på det har hon gjort lilla Jazmine, hon är inte magsjuk så det är inte så pass mycket. Utan det har varit för att hon har hostat så mycket ventolin har inte hjälpt henne i detta läge eftersom det mer är luftrörsvidgande. Så vi var till läkaren igår och då fick vi mollipect som är mer för hosta och slemlösande. Det har fungerat mycket bättre hon har varit på dagis och dem har inte märkt av hostan något under dagen inte ens när hon sov. Hon sov inne på dagis idag för första gången och det hade gått jätte bra innan så har hon sovit ute i vagnen :)
Jag har fortfarande inte hört ett dugg ang skolan det enda jag får höra hela tiden är att jag fortfarande står i kö. det är så man dör av uttråkning. Imorgon så ska jag nog ner på stan och göra en synundersökning ;) spännande va haha det var ett tag sedan sist jag gjorde det förra gången har ju gått några år man jag tror ju att det ser lika fint ut i dag som då. Någon som kan gissa vad som planeras?
Fick ett roligt samtal idag så nästa torsdag är planerad, ser fram emot det riktigt mycket skulle vara pricken över iet nästan det andra är nog lite mer så kanske..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback