uppdaterar

Nu har jag tagit så där lång tid på mig igen innan jag skriver något, men det känns som att jag har så mycket att göra så dagarna bara rusar iväg och jag hinner knappt med mig själv i farten.
Har en hel del saker som är på gång och saker som ska göras, saker som ska fixas ochja ni förstår ju fullt upp. Barnen vill ju också ha sin mamma så dem får ju spendera den mesta tiden med mig efter att dem kommit hem från dagis så ska man göra middag och kanske måste städa mer efter att dem kommit hem från dagis det är ju så mycket grus och sand som följer med in den här tiden på året man städar på morgonen så får man göra det minst en gång till på det efter att barnen kommit hem om man vill slippa trampa på stenar alltså :)
Nej nu ska jag dansa lite mer med barnen hej så länge

Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom säger:

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli län

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_11.html

2011-04-12 | 19:33:32
Bloggadress: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback