Glad Påsk

Glad påsk på er allihopa lite så här mitt uppe i allting...
Jag känner mig inte allt för pigg och kry, hostar så mycket att jag knappt får sova mina ögon är röd sprängda dygnet runt :( jag tar hostmedicin men det hjälper inte mer än just då i samma veva som jag tar det sen är det som det var innan.. tråkigt ja verkligen jag vill vara frisk och kunna röra på mig fritt utan att behöva känna mig jätte ansträngd ochbörja hosta som en galning..
Vad är det för pollen som är som värst just nu förresten eller som står i blom kanske man säger..?
Idag så ska det vara påskmiddag men jag vet inte när det ska bli av tidpunkten alltså för än så länge så har jag inte hört nå exakt om det bara hehe..Men jag får nog snart veta lite mera ang det skulle jag tro :)
Barnen sitter och kikar på Ronja Rövardotter, och jag känner (läs tänker)  precis likadant som när jag var liten haha helt sjukt men just självaste Ronja Rövardotter = Hanna Zetterberg
Vågar du gissa vad jag tänker och känner inför filmen? Det är inget som är så uppenbart egentligen och inte direkt någon koppling till filmen..
Nej nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma också så det inte blir stress in i det sista innan man ska iväg..
Hej så länge..

Kommentarer
lovisa säger:

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-24 | 10:58:23
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Anna säger:

Hej. Kikar förbi och säger Glad Påsk pårej med. Hälsn. Anna

2011-04-24 | 15:00:35
Bloggadress: http://anja-annasfoton.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback