Måååndag

Det är ju helt ofattbart vad tiden går fort! wihooow säger jag bara det ska ju bli så roligt jag ser verkligen fram emot detta, det är så efterlängtat!! På måndag så börjar jag min praktik, jag håller på med näst sista kursen nu också!! hihi det är så jäkla roligt så spännande! jag kan inte vänta på resultatet jag vill ha det i min hand nu jag vill ut och börja jobba på riktigt igen inte sitta kvar i skolbänken längre ;) Jag har varit och hämtat barnen från dagis idag just nu så sitter dem och badar mina små älvor, love you ♥
Jag sitter här och skriver några rader för er trogna läsare som fortfarande håller min blogg upp vid liv med era fina besök ♥
I will try my best to keep you updated ;)
Hallen håller vi ju på att göra om också, ska bli så kul när den är klar då kommer jag älska min hall utan tvekan hehe.
Nej nu kallar vardagen igen puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback