Söndag

Så mycket att göra :) men jag gillar det hehe, man har knappt en ledig stund alls just nu håller på för fullt här hemma och ska göra om hallen, jag har rensat bland leksaker idag också.
Så som sagt det är massor som fixas med samtidigt, men jag gillart för ååh vad det kommer vara fint här sen!
Imorgon så börjar dagis igen, roligt för barnen att få leka mer med sina vänner igen. Dock så är ju inte Leone hemma än från min mormor antingen kommer hon här imorgon elller på tisdag det beror på :) Så hon får lite extra ledigt från dagis men det gör nog inte henne så mycket för hon har nog det fantastiskt roligt ändå hos min mormor. Jag Jazze och min syster var och badade här om dagen det var ju helt underbart Jazmine bara älskade det hon ville ju knappt gå därifrån :) I förrgår så var jag över till en tjejkompis och hjälpte henne med sängen, slog i benet (just my luck) så jag fick en bula och kommer få blåmärke, ja det var ju inte direkt mycket till en smäll mot benet direkt heller. Skulle gå in mer i sängen för att lägga dit madrassen så när jag var på väg drog jag i benet.. Har även varit till min andra syster och hälsat på lite träffade hennes lilla nya familjemedlem också en jätte söt kattunge en hona har hon :) Jayden här hemma har gått och blivit riktigt stor och han är ju så underbart gosig av sig, knytit mer band med Jazze nu när Leone inte varit hemma så det uppskattas ju verkligen. Roligt att se att han inte är lite försiktigt av sig utan att han vågar ta för sig mer här hemma och vågar visa sig mera, då han varit lite halvt feg av sig i början men nu har han bott hos oss i 1månad så det har ju blivit stora framsteg helt klart! Nej nu kallar sängen på mig ska upp tidigt imorgon och gå till dagis. Puss och kram på er alla goa.. Ha det gött så länge så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Anna säger:

Trevlig blogg du har. Såg att du gillade bloggtävlingar, så tänkte passa på att tipsa dig om: http://presentupplevelser.com/?p=36

2011-08-19 | 21:22:10
Bloggadress: http://presentupplevelser.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback