6e december

Har jobbat idag, sen imorse till kvart i fyra. Trött är jag. Inte sovit mycket inatt heller så att jobba på ytterst lite sömn är inget jag rekomenderar men det gick bra trots att jag fick sova runt 2 inatt och gick upp 5.55 så har det gått bättre än förväntat. Jag är ledig imorgon och ska umgås med min älskade mor ett tag. Det ska bli kul det var ju ett tag sedan sist. Sydde ju igår som jag skrev :) otroligt snyggt vart det! 6e december redan, nästa vecka är det lucia. Det kommer ett lucia tåg till mitt jobb då, ska nog se på det. Jag missar ju barnens i år på dagis då jag kommer jobba. Lite tråkigt när det är minisens första luciafirande på dagis men älsklingen får ta kort och filma åt mig! Så kan jag sitta och gröna åt det i min ensamhet sen.. nej nu ska jag sy lite mera. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback