gott nytt år ♥

♥ Gott nytt år till er alla goa läsare! ♥
År 2012 kommer vara minst lika bra som 2011, nya samarbeten här på bloggen och ni vet ju vad det betyder =)
Jätte stort tack för dem fina kommentarerna under gårdagens inlägg, det värmer.
Hur ska ni fira nyår?
Vi ska inte göra något speciellt så, det blir god mat och umgås hela familjen hemma.
Har en fundering över idag hur kommer dem älskade fyrbenta Kissemissarna att ta det vid tolv slaget..?
Det kommer en outfit bild på mig idag också, spännande va.
Håller på med en till dress till Jazmine funderar på om hennes med ska ha en vacker älva eller om jag ska göra något annat?
Ja jag gillar ju älvor och barnen likaså dem tycker dem är vackra :)
har ju några statyer hemma Jazmine har redan som mindre gått till dessa och pussar på dem sagt fin och klappat på huvudet =) lite gulligt va.
Nu ska jag ta och byta på Jazmine sen dricka en kopp java och sy det sista innan jag gör trycken.
Vill ni se en till älva som tryck eller vill ni se något annat denna gång?
Puss & kram ♥

Kommentarer
Cassandra Holm säger:

Gott nytt år på dig med mycket spännande med outfitbild :)

2011-12-31 | 12:14:51
Bloggadress: http://cassitipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback