Undebart - TiMstore

Finns det nå snyggare eller
kolla in bara jag tror jag dör



Tänk er denna grymt snygga jacka med ett par sådana här örhängen till


Hur snyggt skulle inte det vara då!

Örhängena finns i flera färger! dessa är just i rosa och blå.

Jag har faktiskt letat efter en sådan här skinnjacka, rätt länge och det vet jag fler som gjort :) jag har till och med en skiss på hur jackan skulle se ut and here it is!! hur coolt är inte det då.
Vill du veta mer om dessa så går det utmärkt att klicka på bilderna så kommer du till respektive vara, eller så går du helt enkelt bara in på TiMstore =)

Jag har nu hittat något mer att lägga in på min egna julklappslista!!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback