Lördag och fundering

Lördag och vad gör man, vaknade med huvudvärk och ont i nacken :(
Har nästan som migrän tillstånd jobbigt med ljud (svårt att komma undan med barn hemma)
sen mår jag typ illa på det.. hua inte alls bra start för min del idag. måtte det bara inte vara migrän på ingång orkar inte det alls om jag ska vara ärlig.

Hur som så är det mycket roligt att ni kikar in allihopa och deltar i julkalendern, och kanske även läser lite emellan åt :)

Funderar på om jag ska baka lite med barnen idag, bara jag blir av med lite av det onda med huvudet så är jag helt okej och kapabel till att göra annat än att bara känna att jag vill gå och lägga mig dra täcket över huvudet ;) eller ja riktigt så är det ju inte heller nu jag sitter ju ändå här i vardagsrummet med mina flickor och skriver dessa rader ;)

Är man orolig för någon, så hör man väl av sig direkt eller så fort man kan va rätta mig om jag har fel.. man ringer väl inte mitt i natten och förmodligen efter att man druckit för att kolla läget?! efter bara så där en ca 7 mån efter att man senast har hörts.. är det bara jag som tycker så eller finns det fler som tänker på samma sätt som mig? Jag menar om man nu är så orolig för någon så brukar det första man gör är att kolla det direkt inte vänta ännu längre och sedan höra av sig...

Puss och kram

 
Klickar ni på bilden kommer ni direkt till julkalendern ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback