ny skapat av mig

Någon som kan gissa vad detta kan vara utan att tjuvkika? ;-) det är något som är gjort med dessa två färger i tygväg tyget är mjukt och luftigt mycket bra även i lekande stunder för dem små efter Leones egna önskan fick hon stjärnorna utåt på luvan även om jag inte ville det riktigt själv ;-) Leone är gladare ön hon visar över denna heldress som hon har tjatat efter att den ska bli klar hihi närmare bild på trycket bak som jag gjort för hand själv =) trycket fram på är lika som bak skillnaden är att den har svart hår och att Leone ville fylla i det själv men det vart ett bra resultat ändå faktiskt. Vad tycks? Puss och kram

Kommentarer
Cassandra Holm säger:

Gud vad FIN, den passar Leone jättebra ju! Och så har du gjort den FÖR HAND också, wow säger jag bara!

2011-12-30 | 23:23:12
Bloggadress: http://cassitipsar.blogg.se/
Pappan Anders säger:

Snyggt och unikt :-) Tummen upp pga Leone fick fylla i figuren.

Ha De!

2011-12-31 | 00:01:06
Johanna säger:

Vad gulliga ni är! Tack för fina kommentarena, det värmer mycket! SmåSöta har kläderna jag gör fått namn och det tack vare barnen. Det är en otroligt rolig hobby jag har att sy och skapa, måla tavlor. Är man intresserad av att få något sytt av mig så är det bara Maila för mer information på info(at)smasota.se

2011-12-31 | 02:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback