Fredag

Det första jag ser när jag kollar min mail idag är att vi äntligtn fått ny plats erbjudande för Jazmine och dagis :)
Såå naajs, bästa bästa bästa nyhetern ever!!
Nu är hon ju sjuk i vattkoppor då men ändå så är det bästa ever att få veta.
Kanske vi äntligen kommer ifrån dessa sjukdomstider och hon får vara på dagis fullt ut som hon ska vara.

Är det någon som haft besvär med att barn fått vattkoppor i munnen?
Kom gärna med tips över hur man kan lindra dem besvären, skulle uppskattas massor.
Jazmine har nämligen det och det blir resultat i att hon inte vill äta mat..
Hon kan dricka vatten det är ju svalt och skänt ändå, välling får hon på lvällen när hon ska sova men annars så får min lilla tuffla inte i sig så mycket mer än så.

Jag har ringt till sjukvårdsupplysningen över detta också men hon kunde inte finna något svar på min fråga heller.. så jag ska ringa till vårdcentralen också och se om dem kan hjälpa mig.

Nu ska jag ta det lugnt med barnen och kanske tappa upp ett bad till lillan också tror hon skulle uppskatta det då hon knappt fick sova någon middag utan det vart verkligen en power nap.


Kram på er.

Kommentarer
Susann säger:

Nej känner inte till det, mina hade bara en koppa eller två så var det bra.

Hoppas ni blir friska snart .

kram

2011-02-18 | 16:17:22
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/suzz40/
Susann säger:

åå tack!

Då kikade jag tillbaka direkt.

Ville höra om det är ok att jag lägger till din blogg på bloglovin, så hittar jag dig lätt :)

2011-02-18 | 18:11:03
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/suzz40/
Susann säger:

önskar dig en superfin dag :)

kram

2011-02-19 | 08:26:34
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback