Lördagkväll

Barnen har lekt huliganer här på eftermiddagen så jag har plockat undan allt efter som en tok.
haha dem är ändå allt för underbara Leone hjälpte faktiskt till och med till att plocka.
Sen var hon även extra duktig och hjälpte pappa att fortsätta städa ;)
Gullungen ♥ Jag satt och skissade på en tavla igår och ikväll så ska jag sy.
Jag skrev ju igår att det skulle bli godis på kvällen och nog vart det så allt, en gott och blandat påse rätt ner i magen, men idag så ska jag inte synda har jag bestämmt eller snarare jag ska försöka låta bli, jag måste ju skärpa mig lite iaf. Unna sig det kan man ju göra men kanske inom lite rimliga gränser ändå..?

Ni har väl inte missat tävlingen jag har (SmåSöta) i samarbete med loppi.se som pågår i ytterligare 10 dagar?
Kika in den och delta, två vinnare kommer att utses. Glöm inte tala om färg och alternativt applikation på diverse. Tävlingsreglerna är super enkla och alla kan delta! länk direkt till tävlingen finner ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback