Måndag

Jag har snart gjort klart två designer som ni får se sen när dem är klara :)
Så ska jag sen ändra på min också ta bort det juliga och få in lite mer vår och känsla tänkte jag..
Igår hade jag ont i huvudet så det känndes som att det skulle sprängas, tog alvedon men det hjälpte knappt försökte ligga ner och vila men då bultade det bara mera.
Skulle ha sytt men för huvudvärken så avstod jag från det denna gång.
Jag har iaf inte lika farlig huvudvärk idag, funderar på om jag börjar bli sjuk eller vad det är.
Nånting eller bara huvudvärk det är frågan, känslan var mer åt migrän hållet men ändå inte svårt att förklara det var med hårsmåns skillnad om man säger så. Det var länge sedan jag hade migrän faktiskt så får jag det nu blir jag väl riktigt dålig och säng liggandes.

En lite halvkonstig fråga kanske men men.....
Om man drömmer liknande saker hela tiden hur ska man tolka det?
Har det hänt dig någongång?

Kommentarer
Liw- mamma till Mait och mini i magen säger:

Jag vet precis vad du menar, det är som migrän men ändå inte, går inte att förklara :)



Kram

2011-02-07 | 23:58:16
Bloggadress: http://liwetochvardagen.se
Malin säger:

Tack vännen för att du ligger på Vincent, så hoppas jag att det snart trillar in ett par stövlar till oss!



Jag tror definitivt att samma dröm om och om igen kan betyda något...men dessvärre vet jag inte vad. Jag drömmer ofta att jag blir jagad, samma dröm om och om igen med den enda skillnaden att jag nu vet var jag ska springa för att komma undan (eftersom jag drömt samma dröm så många gånger), det är lite spooky!



Kram

Kramar

2011-02-08 | 10:34:49
Bloggadress: http://theotott.blogg.se/
Linda - En Vimsig Mamma säger:

det där med drömmar tycker jag är konstigt för ibland händer de skaer jag drömmt om flera gånger och ibland vet jag nästan att dom ska hända liksom =/ kram

2011-02-08 | 11:52:27
Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
Moster K säger:

Hej!

Inte kul med huvudvärk, fråga en som vet!! Jag har lika ofta spänningshuvudvärk och det är nästan ännu värre än migrän därför att inga tabletter hjälper för mig.

Drömmar kan vara sådant vi behöver bearbeta och det som händer står för olika saker, vatten handlar om känslor tex. Man kan säga att det vi inte tar hand om i vaket tillstånd drömmer vi om. Vad är det du drömmer? Skulle vara spännande att få höra ;) Något som pockar på din uppmärksamet eftersom de återkommer.

Stor kram//K

2011-02-08 | 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback