Onsdag

Jag har inte glömt bort er trogna läsare jag håller på att fixa med massa saker :)
Full rulle kan man verkligen säga. MEn det är så roligt och tiden bara flyger iväg.
Ibland önskar man att ett dygn hade lite fler timmar hehe.
Leone är ju tillbaka på dagis igen vilket är rikgtigt skönt för henne att få träffa alla kompisar och busa och leka så mycket som hon bara kan med vännerna.
När jag hämtade henne från dagis idag så såg jag att det fanns ett kort på hennes hylla det var till Jazminee från hennes nya dagis fröknar. gulligt av dem kul att dem har koll på vem storasyster är ;)
Nej nu ska jag ta och fortsätta lite så jag blir klar fortare och blir hela tiden steget närmare för att "öppna portarna".
Spännande?

Kommentarer
Moster V säger:

Halloj Johanna!

Vad fint du har det i din blogg och vad fina saker du gör! Vad är det du fixar med...en nätbutik? Ska bli spännande att få se sen!

Hälsa barnen och krama dem från mig! Kram till dig också!

2011-02-24 | 09:58:36
Bloggadress: http://frokeneila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback