sweet monday

Så lycklig, jätte glad så himla bra. Kunde inte kännas bättre hihi
Förnyelse är ju bara för bra!
Jajjemen äntligen börjar vardagsrummet bli komplett och så snyggt.
Nya vardagsrumsbordet och mattan gjorde verkligen en stor skillnad, hyll förvaringen är på plats.
Nu saknas bara att ordna till gardinerna jag vet precis hur jag ska göra för att det ska bli helt perfekt.
Måste bara finna just den nyansen jag vill åt på tyg så jag kan sy det.
Ja så ska jag ju göra kuddar som matchar gardinerna och hela inredningen också kommer bli helt perfekt!
Håller även på att piffar till en syhörna :) åh det är ju bara för spännande och roligt. Längtar.
Så blir det nytt i sovrummet också wihoow efterlängtat!!
Kommer bli så jäkla bra när det är klart alltså. Ja det får vänta tills imorgon så barnen skulle få sova i lugn och ro.


Min mamma var förbi här idag och hon gillade verkligen så vi fått det här hemma nu :) uppskattas verkligen för det känns bra för min del och älsklingen (Daniel) gillar det också han är lika nöjd han, för att inte tala om barnen som verkligen älskar det. Det känns mer öppet och vi fick fram mer yta det är verkligen tilld et bättre, nog för att vi har rätt stort vardagsrum men med stora otympliga möbler så försvinner lätt ytan så då får man ju byta ut det till lite mindre och snyggare så får man ett snyggt hem..


Jag måste ner på stan imorgon och fixa med lite saker, en vännina till mig fyller år imorgon också.
Har en del ärenden som sagt ingen mindre viktig än den andra så det måste verkligen göras.
Nej jag har inte skjutit upp på det alls utan mer kommit fram idag att det ska göras så imorgon får det bli ;)
Vet inte om älsklingen har lust att följa med mig eller om han är hemma med Jazmine vi får se vi får se, alltid trevligt med sällskap så han får gärna följa med om han vill.


Nu ska jag ta det lte lugnt och bara njuta en smula, barnen sover sött i sina sängar och jag sitter här och skriver slänger ett öga på symaskinen lite då och då och känner mig lite sugen på att sätta mig ner och sy lite så det ska jag nog göra.. ni får la ha det gött, så hörs vi nog imorgon igen. Ja förresten jag har en tävling som är redo att starta ska göra klart allt så förhoppningsvis är den igång imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback