Torsdag

Haft en rolig dag idag med en massa busande och skratt med Jazmine :) ja så somnade hon sent till middag också så vi kom nästan försent för att hämta Leone från dagis oj oj men det gick bra jag ringde och sa att jag var på väg. När vi kom dit så var det inte ens några frågor. Jazmine stackarn fick inte sova länge alls inte ens 20min bara för det men hon har tagit det bra resten av dagen också och varit lika busig med Leone och glad har hon varit hela tiden.
Så det räckte kanske med det iaf antagligen. Jag funderar på vad jag ska hitta på, jag vll klippa mig men jag vet inte om jag ska ha samma frisyr jag klippte sist eller om jag ska göra lite mer vågat försök.. jag är jätte feg när det kommer till att gå till frisören och klippa mig det kan jag erkänna, hade jag inte chansat förra gången hade jag fortfarande haft långt hår som bara hängde.. ja nog för att jag har mer eller mindre självlockigt hår men det hade ju ingen vidare volym i sig för det så det vart mer platt fall på det skit tråkigt och jag har alltid haft håret mer uppsatt. Ärligt så hade jag mer lockar i håret som barn än vad jag har idag.
Även om mitt ansikte borde vara mer inramat så har det mer blivit den vanliga bekväma vägen toppa och uppklippning :P sen fick jag ju ett ryck och kapade av mig det och körde på "bob page" som det så fint ska heta. Så vad blir nästa steg?
Sen funderar jag på om jag ska ge mig på att färga håret eller rättare sagt be någon om hjälp med det.
Ikväll så ska jag sy lite mer nyheter.. och lite mer och lite mer hehe får aldrig nog ;)
Kram på er.

Kommentarer
britta bloggar säger:

Ha en fin fredag!

2011-02-25 | 11:52:52
Bloggadress: http://brittabloggar.wordpress.com
liselotte säger:

Hej! Vem vann tävlingen med vinst från Little Studio? Trevlig Helg Liselotte

2011-02-25 | 18:04:01
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback