Torsdags tankar

Handtaget på spisen lossnade så den satt enbart kvar i ena skruven och hängde rätt ner.
Men nu så har det fixats och den sitter på plats igen några minuter fick vi vara utan ugnslucka, men det var ju inte så farligt. Jag ser hellre att allting är helt och komplett än att det ska se helt skadat ut för ugnen är bland det första man ser när man kliver in i köket. tur var väl det att ugnen var ren och inte skitig innuti, eftersom Jazmine gick dit och skulle inspektera när luckan var borta. hehe Leone är allmänt trött iidag verkar det som för hon vill inte kliva upp från sängen, vilket jag tycker att hon borde göra för herregud klockan är mycket och det kommer bli en låång natt om inte annat. Men ingen chans till att sova middag blir det för henne idag även om hon har vattkoppor.

Vi = Jag och Leone kikade på tv igår så visade dem bebisar, så säger Leone men Jazmine är ingen bebis längre. Nej det är hon ju inte sa jag och ler, så frågar jag om hon vill ha fler bebisar.
Och ja det vill hon ju men inte bara en utan först sa hon 5 sen ändrade hon sig till 4st så får hon 2 st och Jazmine 2 st för sig själv haha, jag som mamma får ingen alltså. Hon är bara för söt min lilla dam.
Men om jag ska ha 4 till barn det vette tusan alltså, det får väl tiden utvisa om inte annat..
Jag har inget specifikt antal som jag känner att jag vill ha i barnväg om jag ska vara ärlig, jag kan inte säga om jag är nöjd som det är idag med två töser eller om jag vill ha fler, en till eller mer..

Mina tankar ligger åt lite annat håll idag än på barn tankar, om jag ska vara helt ärlig.
Det finns det som jag vill göra innan jag kan känna att det är okej att fundera på fler barn.
som utbildningen ett jobb och ett körkort en bil ett annat boende. Ja sånt där som jag klassar lite viktigare än att bara skaffa barn i dagsläget. Barn är underbara men man ska kunna ta sig fram också i vardagen utan problem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback