Söndag och vinnaren

Redan söndag, känns som att tiden bara flyger förbi.
Idag så ska vi gå ut på en promenad hela familjen, en lite längre variant.
Vi var ju ute igår med såklart, men det var på en lite kortare promenad runt området och in på affären.
Jazmine är ju bara så go, hon går runt här hemma i en t-shirt och sina skor ;)
Yes hon ska ut redan nu har hon bestämmt hehe satte på sig skorna själv faktiskt på rätt fot också! inte illa för en liten tjej på 1 år 3månader va. gullungen min.
Leone sitter i pulkan och kollar på Btv, ja att dem älskar att vara ute och leka går inte att missa.
Jag har inte alls glömt bort att tala om vem vinnaren utav ABC tavlan från LittleStudio är har bara haft saker att göra hela tiden så jag tänkte lite snabbt få med det här vem den lyckliga vinnaren är.
Och det är ingen mindre än
Grattis!
BitskEMMA
Maila mig dina uppgifter till [email protected]
Senast tisdagen den 1/3

Kommentarer
bitskemma säger:

åhh va kul=))) tack!!!!

2011-02-27 | 18:14:03
Bloggadress: http://www.bitskemmatavlar.blogspot.com
bitskemma säger:

hej! jag undrar bara om du fått mitt mail för jag har inte fått min tavla och tänkte att det kanske blivit nått fel:)

2011-03-28 | 17:19:41
Bloggadress: http://www.bitskemmatavlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback