4 Januari 2011


Imorgon fyller älsklingen år, så jag håller på att bakar.
Har lite hjälp också ;)
Ska göra en tårta speciellt till födelsedagsbarnet i ära.
Blir gott imorgon ♥
Kanske blir en smygstartning på att äta lite bullar idag hehe,
det är ju alltid extra gott att äta på nybakat direkt utkommna från ugnen.

Igår så gjorde jag lite målningar, spännande att se resultat på tyg och göra tavlor
Ja har ju så många idéer så jag kan inte sluta utan kommer att utöka sortimentet av valmöjligheter så mycket som jag kan allting som jag tycker är roligt att göra och spännande nyheter. Kan fortfarande inte visa er några bilder så i väntan på det vet jag inte hur jag ska göra då det inte fungerar för mig att mobilblogga.
Trotts att jag har frågat blogg.se om hur det kommer sig så blir jag inte klokare för jag har redan läst anvisningarna flera gånger om och jag följer ju dem till punkt och pricka.. konstigt det där.

Nåväl tråkigt iaf för jag har ju bilder att visa på mössorna som är i utlottning alternativt dregglis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback