Fredag

Ber så mycket om ursäkt att vinnaren inte blivit publicerad ännu men jag fick lite oväntat besök, som var mycket mycket uppskattat såklart ;)
Jag var lika pysslig som alla andra dagar, jag städade överallt, diskade ordnade med tvätt och ja få se här nu vad hann jag mer med att göra under dem timmar som Leone var på dagis hum.. jo jag gick och handlade och inhandlade det som saknades till den sallad som vi båda ville ha det lät ju så gott och så somrigt och vad somrigt det såg ut sen då, snacka om att lura sig själv. Stå och lägga upp sallad på en tallrik gav verkligen den här sommar känslan så kikar man ut genom fönstre.. neej, fullt med snö och åter snö ute suck.
Igår var Älsklingen och stor handlade Leone var med honom och det gick jätte bra =)

Happ var tvungen att avbryta skrivandet en liten stund, böt blöja.
Kliande känsla i handflatorna men bara för att jag såg just hur det ser ut på Leone, undrar om det är vattkoppor på gång? jag vet ju inte hur det ser ut från början eller jo jag vet att det ska vara som en vätskefylld blåsa. vad är det man kan ha emot det? Men frågan är ju hon har inte sagt att det kliar och hon sitter inte och kliar men hon har likadana prickar lite här och där på kroppen.. hum något att hålla koll på iaf jag är osäker men jag har för mig att det stod att det gick på hennes dagis..

Då måste man ju stanna hemma iaf och vi som tänkt att vi skulle ut och gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback