Johanna tipsar


En sådan här skulle jag kunna tänka mig att skaffa till barnen tyckte den såg roligt ut
som lego fast med stora bitar, det finns även fler delar att köpa till.
Just denna är med 19 klossar och figur som "mega blocks förvaringslastbilen" innehåller
(varför heter det så när det inte ens är i näheten av att vara en lastbil?)
Det finns tex "i drömmarnas trädgård" som man kan ha tillsammans med dem,
det är ju roligt för dem som har likt mig barn som gillar teletubbies.

Jag överväger dock om jag ska skicka efter den och nappa på priserbjudnadet som visas eller om jag ska kika hur det ser ut i butik? ja det är ju det som är stora frågan idag 

Kommentarer
Katrin säger:

Alma har megabloks och jag gillar dem. Hon tycker också om dem men hon har inte riktigt fattat vitsen men att använda de på rätt sätt än =)

2011-01-02 | 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback