Lördag

Igår var det en relativt lugn dag jag fortsatte att utföra massa sysslor ;)
Jag städade diskade och lagade all maten, skissar på fler kommande tavlor och så fixar jag med två beställningar också :) Roligt roligt! Skulle behöva inhandla lite också, men jag vet inte om det kommer gå idag.
Har jag talat om att ena vagnen gått sönder? Säkert inte men det har den iaf helt plötsligt så kan man se däcket rulla iväg, jäkla skit vagn ja det är väl tur det att Leone är den som får sitta i just den vagnen och att den sällan blivit använd det är mest när hon inte orkar gå långt eller om man ska iväg en längre sträcka.

Hon längtar tills hon får börja cykla igen, hon frågade här om dagen
L - mamma,kan jag börja cykla snart nu?
Jag svarar - Ja, snart kan du få börja göra det, bara den snön försvinner lite mera så kan du få börja cykla.
L - Ja, jag vill det nu, jag orkar cykla långt,  jag kan cykla väldit bra, jag kan cykla sakta inte fortare heller
(säger även cykla lite försiktigare och inte fortare) Naaw min prinsessa, så duktig så.

Jazmine säger meningar men jag vet då inte vad hon säger (orden) men hon är så duktig =) Nej jag kan inte imitera det hon säger med ord (skriva dem) , men man förstår ändå vad hon säger för hon gör det så tydligt och i så bra samanhang så man förstår iaf. Som exempel igår Leone ropade på mig, jag stod och lagade mat Jazmine var i köket med mig. Jazmine går till dörren i köket och kikar mot Leones sov rum och säger först Neej!, mamma.. sen rabblar hon en ramssa
så då tänker man ju att hon säger något i stil med att jag inte kan för jag är upptagen eller kanske till och med lagar mat (?)

vad tror du

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe och umgås med barnen innan det är dags att göra lunchen.
Ha det gott så länge!
Kram

Fått ett mycket märkligt mail idag som jag inte gillar alls det riktigt knyter sig i magen på en!
Ska man lita på´t eller ska man bara skaka bort det, tänka på något annat?!

Kommentarer
Satu & My Baby Dolls säger:

Visst e de härligt när de små börjar prata mer ch mer! Vran vanessa är en riktig papegoja just nu och upprepar allt hon hör från oss och sin stora syster! :)



Som svar på din fråga på min blogg så skiljer det sig 9 månader mellan Vanessa och tvillingarna :)

Och mellan Vanessa och Nicole är det 13 månader ;)



Hoppas ni har en bra dag och att din snuvis blir frisk snart!

Kramar!

2011-01-24 | 13:02:12
Bloggadress: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback