Måndag

Det är tyst, det enda som jag hör är ett svagt surrande från datorn. Älsklingen och Jazmine har knatat ut och Leone sover. Det är så jobbigt för Leone att hon inte kan sova utan hon blir vaken till mitt i nätterna. detär inte alls roligt, inte alls. Hon behöver sin sömn och jag som är hennes mamma vill ju såklart försöka underlätta för henne och på något sätt hjälpa så att hon får sova. Skulle vilja väcka henne redan nu men jag vet inte det jag, kanske borde hon få sova en stund till hon brukar vakna kring denna tid ändå.
Nu ska jag sätta mig ner med min kaffekopp och av njuta dagens första kopp i min ensamhet.
Min telefon kommer ringa snart också, väntar samtal från famläkaren måste kolla om det finns något som man kan få som underlättar för Leone som kan ta bort klådan mer och få henne att slappna av om kvällarna så hon får sova min älskade prinsessa. Älskar dig.
Jazmine är så gosig hon brukar gå fram till Leone och klappa henne på huvudet eller vid armen, för att ge lite kärlek och visa att hon tycker synd om henne hon bryr sig. riktigt syskonkärlek kan man kalla det, dem är så goa mot varann prinsessorna det är så underbart att se.


Är stolt över dig, glad över att det äntligen ett jätte kliv i rätt riktinig får sin fart.


Kommentarer
Lina säger:

Stackan som har vattkoppor! Inte kul. Jag har två ärr på hakan från två stycken som jag inte kunde hålla mig från att klia sönder när jag var liten och hade vattkoppor. Kliar bara jag tänker på det.



2011-02-01 | 00:24:21
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback