Söndag

Medans barnen ser på landet för längesen så sätter jag mig här och plinkar in mina ord så fint ;)
Jag har ju setat och ritat (målat) en del dem här senaste dagarna varvat det mellan att sy rita och virka. Stickningen har jag ju också gjort lite på men om jag ska vara ärlig så drar jag upp det om och om igen för jag tycker att det ser fel ut..
Men det kanske är rätt då får jag mig ett gott skratt då. Men det bjuder jag på om det skulle vara så he he ;)
Mitt minne kan ibland vara klockrent medans det i näste sekund bara är helt tomt och jag funderar på vad det pratas om tänker och tänker men kan inget komma på som skulle ens vara i närheten utav dettta eller påminnas.
Ja, det händer oftare än ni tror mellan mig och min barndomsvän eller mina systrar men ibland,
vet dem inte hur jag kan komma ihåg saker :P Så helt borta är det ju inte ändå.
När jag gick i högstadiet, så fick jag en hjärnskakning och den var väldigt rejäl.
Om jag ska erkänna det själv,
därefter så var mitt minne inte densamma, mina kunskaper i somliga områden som tex när det kom till att rita/måla var som bortblåsta..
Jag minns det än som om det vore tidigare idag, när jag skulle rita som jag alltid gjorde typ varje dag.
Så gick det inte,
jag fick inte fram något jag hade en ilusion i mitt huvud som bara skrek efter att få visas på bild...
Men jag kunde inte det tog totalt stopp som en blackout jag satt där med min penna i handen och ett blankt vitt papper framför mig..

Nu så här på senare dar några år senare så har jag tränat upp mina kunskaper igen och gör det fortfarande. Jag kallar mig inte duktig på så sätt jag vet att det finns betydligt mycket mer talangfulla människor än mig, du kanske är en av dem.. 

Vill du veta mer om den händelsen säg till så kan jag berätta mer..

Måste ju bara slänga in ett tips också, super mysigt och jätte fint gå in och kika här på lilla fjärilen design, underbart, fint sortiment verkligen värt ett besök du kommer inte ångra dig!




Kram till er så länge.

Kommentarer
Katrin säger:

Jag har inte sätt att du har kómenterat min blogg =) brukar alltid få ett mejl men det måste ha blivit ändrat.. Alma började med stl 80 för någon månad sen, vad har Jazmine?? =) såg att ni hade vart på bvc hur mycket väger och hur lång är hon?? de växer så mycket de små grynen =)

2011-01-16 | 23:24:13
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback