fredag

Idag fredag, och barnen är hemma då dem är lediga båda två på fredagar än så länge när jag börjar plugga igen så blir det dagis hela veckan. Jag har finally fått tag på mina betyg det var ju inte världens lättaste dem hade lite svårt att finna dem verkar det iaf som eftersom det tagit sådan tid. Min gamla skola har jag då inte hört något från utan det var från arkivet jag hämtade, jag tänkte nu kommer jag väl bli "rånad" för att få ut mina betyg betala en relativt hög summa tji fick jag och fick betala 5 kr haha
Dyrt va :P jag har faktiskt hört förut att det funnit 500kr att betala för att få tag på sina betyg hur och vart är jag än idag osäker på om det verkligen var via arkivet..då jag enbart fick betala 5 kr.. nåt att fundera på kanske.
7 mars ska det starta en ny kurs så mitt mål är att hinna på det för jag har väl inte den turen att få börja nu under februari trotts att jag tidigare ansökt men att dem inte fann mina betyg förstörde otroligt mycket. Nåväl jag har dem nu så nu ska det bli bra igen. Eller bra är det väl inte förrän jag jobbar och inte sitter vid skolbänken.

Hah fick till och med för mig att sminka mig idag.. say what och why kan man ju undra jag är ju mer utan smink än med smink..  Ringt några samtal här på morgonen har jag också hunnit med att göra, så en effektiv fredag kan man väl säga att denna dag började som ;)


Här är en bild på barnen från luciafirandet på Leones dagis.

Nu ska jag göra lunch till prinsessorna och mig själv, återkommer senare.


Hej så länge.
Kram

Kommentarer
Liw säger:

Så jäkla drygt när de inte kan handlägga saker på direkten. HOppas du får dina betyg så du kan börja den kursen i mars.



Trevlig helg!

2011-01-21 | 12:21:12
Bloggadress: http://liwetochvardagen.se
liw säger:

Hoppas det löser sig fort i alla fall, drygt att gå och vänta på att någon annan ska göra färdigt saker så man själv kan gå vidare i livet.



Hoppas ni får en fin helg!

2011-01-22 | 09:59:04
Bloggadress: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback