Bingo

Att spela bingo är jätte roligt, när jag var mindre så brukade jag följa med min mormor och spela bil bingo.
Så fort man hörde att någon tutade så visste man att denne hade vunnit. Att sitta hemma och spela bingo är också något som kan vara roligt, spela bingolotto till exempel. Där kan man vinna fina priser. Min syster vann presentkort på guldfynd när hon var mindre och vi spelade med mamma som små. Det finns ju många ställen på nätet som man även kan spela bingo på, det brukar jag göra ibland det kan vara avslappnande att spela bingo. Det är inte så stressigt att spela bingo utan lite mer avslappnande tycker jag iaf. Numera så spelar jag bingo ensam hemma och så klart så hoppas man ju på att man ska vinna en stor vinst någon gång. Men den dagen den kommer väl den också, när jag har fått körkortet kanske jag vinner en bil vem vet vem vet ;)
Brukar du spela bingo?

Kommentarer
KRISTER säger:

Bingospel är en omgjord version av "Bean-Go" som amerikaner började kalla spelet.

2011-09-06 | 14:23:11
Bloggadress: http://www.skraplotter365.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback