fredag

fredagen är avklarad den med :)
jag städar som alla dagar hehe
barnen har hjälpt till att städa Leone har städat sitt rum själv idag dvs plockat upp leksakerna som låg på golvet <3 hon är så duktig så!
Jazmine ville hjälpa till att dammsuga och torka golvet <3 mina älskade prinsessor ni är heelt underbara!!
Snart är det söndag yiiipeeey det ser vi fram emot massor här hemma då händer det grejer hihihi

Babe sitter och spelar just nu så jag sitter på den bärbara.
Haft trevligt besök här under vecka också, det gillas ju massor så klart av mig och barnen <3
tack Jessie för trevliga besök av dig :D
Madde som också stått för besök är minst lika trevlig att få besök utav ;)
Mathilda du är även en trevlig och glad prick att få umgås med hehe efterfrågad från Leone är du ocksp senast idag så sa hon att du skulle allt ta och komma på besök och la till ett leende efter det ;)

Nej nu kallar sängen på mig så nu ska jag ta och sova lite.
Ha det gott allihopa så skriver jag snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback