Lördag

Nu har det varit så där låång tråkigt här på bloggen igen men det händer ju saker hela tiden så man hinner knappt med själv. Det är vattendraget här i stan som vi har varit ner på igår och idag (om vi bortser från att det är en ny dag nu).. Det har varit trevligt att vara där nere och kika på allt som dem hade att erbjuda, jag kom hem med en väska rikare och två par leggings, barna fick en varsin ballong och maken en plånbok.. Så har man köpt en ny säng så nu kan barnen få börja dela rum finnaly, efterlängtat jo lite faktiskt.
Hittat bästa bästa låten hahaha den får mig att le jätte stort och bara må så jäkla bra som man kan må. helt underbar!
Passar mig och mitt stjärntecken det är ju en sak som är säker iaf.
Nej nu ska jag ta och runda av och lägga mig och sova den lilla stund jag får sova nu innan barnen vaknar imorgon bitti.. vart en senare kväll än jag räknat med mien min trötthet den försvann som vattnet rinner ur kranen.. märkligt märkligt brukar ju aldrig hända mig att jag ska hamna i en sådan situation eller känsla.

Kommentarer
Gniztra säger:

Fin blogg du har:-)

Skulle bli jätteglad om du kolla in på



Gniztra.com



Där finns fake piercing,smycken,hemprylar kläder ja allt en tjej behöver:-)

kram

2011-07-09 | 20:24:15
Bloggadress: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback