Lördag

Ni har väl inte missat dem underbara rabbatterna som jag visar er här i sidopanelen? ;)
Det är lite ovant att sitta och skriva så här.. Måste vänja mig vid detta, men det kommer ju att ta ett tag.
Skärmen har nämligen fått plats på väggen :) så nu tycker jag att texten blivit jätte suddig när man skriver men som sagt det blir en vanesak och det går ju att ändra på inställningarne. Våran nya tv ska vi också sätta upp på väggen, eftersom våra älskade små barn mer än gärna tycker att det är jätte roligt att gå fram och lägga en hand eller ett finger med en massa kladd på hehe.. Jaja barn är barn och barn får vara barn man får tåla lite som förälder också eller hur ;) Försöker fortfarande få i mig mitt morgone kaffe jag har inte kommit någonstans med det heller..inte ens halva koppen har jag fått i mig och nu är det kallt så jag får försöka med ytterligare en kopp blir det inget av det heller så får jag bara gilla läget och fortsätta min vardag ändå. Med andra ord så är det ingen skillnad på denna dag jämfört med andra dagar. Jag planerar att göra en ny tatuering :D ser fram emot det så in i noorden!! Det kommer bli så snyggt bara jag och tatueraren förstår mig i mitt val eftersom jag inte har en bild på rak arm utan jag vet bara hur jag vill ha det i mitt huvud ;)
Den 22a är det skolan som gäller och jag sitter och skriver prov så håll tummarna för mig så hårt som ni bara kan för jag behöver verkligen dem här poängen av dessa två prov jag ska göra!
Den 28e så är jag uppbokad 16-19 ^^ fniss fniss ååh det är så roligt att jag känner mig svävandes bland molnen.. vänta bara snart kan jag börja dela med mig av min glädje och tala om vad allt handlar om :) Ni är välkommna att gissa om ni vill det kanske prickar ni in det vem vet vem vet...
Nu ska jag hämta lite kaffe och busa med mina charmisar,
Puss och kram.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback