Midsommardagen

Igår var en dag ute hos svärmor, vi åt mat och barnen dansade kring midsommarstången :)
Senare på kvällen så var jag över till Jessie :) det var mycket trevligt!
Jag ska hjälpa en tjej med en design till hennes underbara nagelblogg, där hon skriver och visar sina fina nageldekorationer som hon gör :)
Just nu så lyssnar jag på musik och barnen leker här bakom, tidigare så gick dem med en varsin mobil i handen och pratade med varann haha dem är ju bara för goa mina underbara prinsessor ♥
När Leone sa hejdå till Jazmine så vek Jazmine ihop sin telefon och gick till Leone med jordens leende på läpparna hehe gullungar.
Pratade med min mamma en så där 3 gånger igår hoho det var ganska ovanligt faktiskt men hon behövde lite hjälp som jag kunde stå för med datan ;)
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara vara en liten stund, så ska vi nog gå ut till hälla om ett tag också..
Ha det gott allihopa, hoppas ni haft en bra midsommar och får en fortsatt fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback