tisdag

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen i´m so sorry men det blir lätt så har ju ganska mycket att göra hela tiden så man glömmer lätt bort att kika in här och skriva några rader.
Håller på att plugga, jag har skickat in 2 uppgifter utav 3 och dem är godkännda båda två :D den 3e håller jag på med nu så den är snart klar den också.
Min födelsedag var en fin dag, jag fick en del presenter som jag bara älskar ♥
två klänningar en bolero ett halsband en jacka en mobil 3st älvor och en orkide samt blombukett och en triss med en liten vinst på 25 kr iaf så det var ju inte illa pinkat hehe.

Det händer som sagt saker lite titt som tätt här hemma i lördags till söndag tex var vi barnledig. Det var helt okej och det hade gått bra för Jazmine även fast det var första gången hon sov borta. Kvällen spenderades bara hemma fast det var tänkt att vi skulle gå ut och umgås med mina systrar men det vart inte så eftersom dem inte gick att nå på, antagligen för att det var för mycket ljud runt om dem. Men men det kommer ju flera gpnger så det är inget att hänga läpp för precis.

Nej nu måste jag ta och sätta mig med näsan i boken och pennan i högsta hugg för att göra mer på 3e uppgfiften som ska skickas in.
Ha det gött.
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback