Söndag

Vilken vecka full av överraskningar :)
Till det bättre såklart!
Åh imorgon är det måndag ♥ Jazmine börjar med inskolningen på nya dagiset ♥♥
Så spännande jag är väldigt glad över att barnen nu kommer gå på samma dagis även om så olika avdelningar dem har ju trotts allt en ålderskillnad på 3år och 1 vecka. Men jag känner mig lugn det kommer nog gå riktigt bra, grannpojken går på samma avdelning och dem trivs ju kanon bra ihop.
Hihi dem var här i veckan och barnen lekte i några timmar och det var så gulligt så man kunna ju svimma.
Barnen alltså Jazmine och grannens pojke pussades hihi, Jazmine gick till och med tillbaka till honom och ville pussas igen. Min lilla pussgurka, säger ju det hon är ju bara för underbar och gosig av sig.
Leone är så stolt över att lilla syster börjar på hennes dagis, men om hon fick välja så skulle dem gå på samma avdelning också.
Jag ska ringa lite samtal imorgon också gällande skolan hur det ser ut nu om dem fått in min ansökan denna gång eller om dem slarvat bort den igen (?!) så ska jag ringa till f-kassan och csn för att få intyg över peroderna som jag haft därifrån för a-kassan. Som jag sedan ska lämmna in på arbetsförmedlingen, så är jag kallad på en intervju också. Ja visst det är väl inte dröm jobbet för mig idag men det är en början som jag kan kontra med mina studier tänker jag. Jag fick ett samtal också samma dag jag fick veta detta och jag vart oerhört glad över att dem vill ha mig dit, men eftersom jag inte är klar med min utbildning ännu så ska jag skicka in ytterligare en ansökan så fort jag är klar så får jag hålla tummarna att det fortfaranade är eftertraktat. Vilket jag skulle tro, det skulle vara det ultimata för mig och vad roligt det skulle vara.
Jag har skapat lite ordning i vardagsrummet också så nu vart det mysigt på den väggen också ♥
Nu ska jag kika lite på tv innan jag ska pyssla lite ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback