Tisdag

Ska försöka skriva lite och uppdatera läget, men det är inte alls så lätt jag vill bara krypa ner under täcket igen och ligga där tills jag känner mig bättre igen. Men det fungerar ju inte så heller jag måste ju äta mina mediciner som jag fått nu.. Bihåleinflammation har jag precis som jag trodde, sjukaste är väl att jag hade det för typ exakt för ett år sedan ska det vara något konstigt återkommande hädan efter eller?
Så måste jag prova medicin och känna efter ordentligt om det hjälper något eller inget alls, så ska jag få gå på undersökning efter det för det kan vara magkatarr lika gärna som det kan ha med galla att göra, det är ju rätt så  stor skillnad på det så jag skriver bara galla.. Men det visar sig ju måste låta medicinerna verka lite och testa det under 14 dagar innan jag vet säkert själv. Lite små jobbigt är det som sagt just nu, jag har något nedsatt hörsel på detta också så jag hör ju inte allt för bra kan jag inte påstå. Jag har aldrig varit med om att det slår ut min hörsel till viss del när jag har bihåleinflammation.
Wow vilken skillnad på barnen för ca 1 år sedan och idag :) Men ååh så underbara alltså så var Jazmine runt 4 månader där skulle jag tro och Leone är 3år, det var den dagen som hon skulle tvätta dockan som man tvättar en bebis haha fast notera då att det är på sitt sätt inte det riktiga sättet så det inte blir några missförstånd! Det syns ifs redan på bilden då hon håller dockan enbart i foten.. nåväl nåväl vardagen kallar och jag ska dricka lite kaffe innan barnen ska kläs på.

Förresten så går det bra med inskolningen för Jazmine hon har varit där ensam några gånger redan och ska väl försöka sova middag efter lunchen idag är det tänkt.
igår kväll funderade jag på om det var örat (eller öronen) som spökade på Jazmine för hon ville inte ligga ner och sova utan protesterade så mycket som hon bara kunde så kräktes hon på det också en gång min lilla tuffla.
Men hon somnade sen närmare 23 tror jag det var då la jag mig också, och hon kräktes inget mera så jag utesluter magsjuka iaf!

Puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback