Torsdag

Oj oj dåligt med uppdateringar här var det allt..
Städat hemma idag och diskat har jag hunnit göra och duschat på det..
Nu sover Jazmine så jag ska sätta mig ner och avnjuta en kopp kaffe på det här, så ska jag ringa till hennes dagis och kolla om dem har tid imorgon för ett besök :)
Skulle vara trevligt att få hälsa på innan måndag när inskolningen börjar.
Jag tänkte göra testa en rolig grej som jag tror många uppskattar, där ni får buda på en mössa med antingen färdigt tryck (exempel på det kan vara stjärna, hjärta eller blomma) eller namntryck eller enbart första bokstaven på namnet ;) färgen på mössan är röd trycket blir iaf i svart. hur låter det? mössorna tål därefter att tvättas i maskin i 40 grader.
Kommentera gärna så jag vet om intresset finns :)
Hej så länge nu ska jag dricka kaffe innan jag ska hämta Leone från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback