Tisdag

Tröttare än tröttast hade gärna fått sova mer denna morgon än att vakna för så där en 20 minuter sen..
Det gick bra igår på dagis med Jazmine lite små blyg kan man väl säga att hon var, satte sig i mitt knä men tog en leksaksbil i handen och puttade lite på några bollar så fick hon frukt det var riktigt mumms tyckte hon och sträckte fram handen fint för att få mer :) hihihon är så duktig så min lilla tjej. Igår kväll var det bad som stod på schemat för båda barnen. Leone hade gymnastik på morgonen med dagis så att bada på kvällen skadar ju inte direkt, håret tvättades och det gick bra. Jag badade Jazmine före, tvättade hennes hår det går som på en dans hon lyssnar på vad man säger och sitter still och tittar upp :) i badet så är det plaskande med vatten som gäller och blöta ner så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt hehe.
Nä nu är nog mitt kaffe klar så jag ska ta mig en kopp och hoppas jag vaknar till liv på det och känner mig mycket piggare så är man redo att möta denna dagen också.
Nä nu kilar jag till köket och tar mig en kopp kaffe, så ska jag förbereda frukosten för familjen också så vi alla får en bra start på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback