ingen vanlig dag

Idag är ingen vanlig dag idag är det min födelsedag så är det morsdag också så jag ska ha dubbelt upp firande idag ♥



Redan hunnit få en hel del gratulationer, tack alla fina ♥
Älsklingen är ju helt underbar, jag fick en klänning i förskott och en jacka igår ♥♥♥
Men det var ju inte allt heller, jag kommer att få en present sen som han slagit in :)

Ska ha födelsedagsfika idag så jag har stått och bakat en del,
Jag har gjort chocolatchip cookies och bullar, vaniljfylld sockerkaka och tigerkaka så har jag gjort en tårta också :)
Ska se till så att batterina är laddade till kameran så jag kan ta lite bilder också, kanske lyckes någon fånga mig på bild också.
Ska dekorera tårtan strax och dammsuga och torka golvet.
Hann inte med allt jag ville igår heller men allt är ju nästan klart så det är helt okej ändå.
Det är ju marknad här i stans om vi varit på, vi åkte inte ner i frdags utan valde att gå på lördagen. Så det gjorde vi var där nere bara vi i familjen men det var så trevligt så, lyckat ♥
Barnen fick lite nya saker dem också hihi, en varsinn hello kitty tröja, en varsin liten docka as söta! och så fick Jazmine en lastbil och Leone en väska med hello kitty och ett fiske spö med tillhörande fiskar och hov.

Nej men nu ska jag ta och sätta fart här hemma så jag hinner få ta det lite lugnt innan rullianses sätter fart ;)

Kommentarer
Lina säger:

Grattis i efterskott, Johanna!

2011-06-04 | 16:34:03
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/
Lina säger:

Jag har jobbat hela helgen, min första av 5 jobbhelger i rad. Så det blev inte så mycket hitta på för min del :) Hoppas ni hade roligt på er barnfria kväll!

2011-06-07 | 00:08:57
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback