söndag

Då sitter man här en söndagkväll och älsklingen ska kika på hockey med en kompis här, och jag vill inte alls se på det så jag får helt enkelt göra något annat det som lockar mest just nu är ju att sitta och lyssna på musik och bara vara ett tag. Men jag lär ju först och främst få Leone att sova för hon är ju lika bråkig som vanligt och vill inte lägga sig fast att hon är så jävla trött, så hon inte vet vad hon heter. Men det är ju så när man ger sig in att man ska vara vaken så kämpar man emot in i det sista.
Jag har klippt mig och jag har färgat håret så nu känner jag mig riktigt fräsch nu är det bara en shysst solbränna på det här så känner jag mig nog riktigt fin.. även om jag inte är ngot märkvärdigt så i mitt utseende så kan det ju få en att känna sig fin ändå ;)
Så vad har ni haft för er denna helg då?
Igår så var det ju barnens dag här i stan så det var vi ju på, idag har det regnat på morgonen sen har det inte varit nå så vidare till väder så vi har bara haft en lugn dag hemma faktiskt men det har varit skönt.
Imorogon så är det ju dagis för barnen och skola som gäller för mig efter det så kommer Angie på besök med sin fina lilla Casper, ska bli roligt ser vi fram emot =)
Ha det gött kramis.

Kommentarer
Lovisa säger:

Söt blogg!! :)

2011-05-17 | 21:51:54
Bloggadress: http://lovisalindstrom.blogg.se/
sanna säger:

Hej, jag ville bara kommentera här och säga att imorgon har jag en TÄVLING på min blogg där man kan vinna en VIT freebra, som bara kommer kunnas köpas på några ställen :) Bara de bloggar jag kommenterat, vet vad det är för tävling som kommer upp imorgon, så håll utkik!



PS, Alla som lägger till mig på bloglovin' och säger det i en kommentar lägger jag såklart också till :)

2011-05-22 | 17:25:31
Bloggadress: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback