Tisdag

Efter att barnen hämtats från dagis idag så var det faktiskt bara en lugn dag hemma, jag städade imorse och tog disken innan jag begav mig till skolan. Jag inväntade kvartersvärden efter att jag kommit tillbaka från skolan, men jag hann hämta barnen innan. Han kom hit för han kom vid 16 tiden och fixade balkong dörren så nu, är det ingen risk att den delar på sig och man inte kan stänga eller öppna balkongdörren.
Det har varit en riktigt fin dag idag ute och det var lika skönt att sätta sig på cykeln och cykla en tur idag som det var igår :). Barnen ligger så klart till sängs och sussar gott. Så jag tar det bara lugnt och ska nog ta och måla lite mera på tavlan jag håller på med, snart är den klar och dem kommer bli riktigt bra när den är helt klar.
Färdiga resultatet blir nog helt fantastiskt, och jag kan nog klämma in en bild eller två på det också.
Det blir ju inte alls allt för många bilder här numera men jag är bara så dålig på det där med att se till att ha kameran till hands nu för tiden.
Ser fram emot denna sommar och aktiviteterna som planeras, även om jag ska studera så vill jag ändå spendera lite tid med familjen min ♥
Fick efterlängtad post idag också, men mer om det när det är klart ;)

Några rader om något annat bara...
Jag tänker inte lägga ner någon energi på detta men jag vill bara poängtera detta.. Kasta sten i glashus.. Hört talas om det.. de är väldigt fult att kasta sten i glashus när man varit till det värre laget själv så att säga... Behåll du din negativa energi för dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback