Torsdag

Håller på men ytterligare en tavla jag började på den igår så nu ska ena färgen få torka lite mer innan jag kan måla resterande på den :)
Jag gjorde ju en tavla till min kompis som fyllde år, dock tog det lite tid att komma igång då jag väntade på bilder så jag gjorde rätt typ av blommor ;)
Jag trodde det var dem jag målade men jag var ändå inte säker så jag inväntade snällt att få lite bilder hehe
Men den gjordes klart snabbt och det var inte alls något tidskrävande.
Riktigt roligt att måla, det går så fort när man vet vad man ska göra.
Barnen har varit på dagis hela veckan och är lediga imorgon på tisdag börjar jag skolan.
På Lördag är det dags för kalas, som vi ska på det ska bli kul.
Nu kallar sängen på mig men det var lite snabbt uppdaterat från min sida och kortfattat om inte annat.
Bilder kan visas på tavlorna om det önskas?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback