fredag

Hallå på er alla underbara! Fredag var det idag, planer för idag? Det vet jag inte än har inte hunnit så långt i min planering ännu. Imorgon ska jag jobba kväll iallafall. Jag ska förresten pröva appen för blogg.se. Nej jag bara skojade det fungerar inte för mig att synka det med mobilen tog ner appen och gjorde som jag skulle. Det borde finnas en i market version också ifs. jag är ganska kräsen av mig så nu får nog höra vad jag tycker, om jag tycker den är värd att använda sig av. Förresten nu så här inför jul så kommer jag ha en julkalender här på min blogg, det kommer vara mycket smått och gott. Mer info om det kommer. För övrigt så försöker jag få i mig lite kaffe, går inte så bra idag barnen får mig att lämna koppen så det blir kallt :P så jag är väl lite trött i huvudet ännu men jag kommer tillbaka ändå hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback