hahahaaa

Gick på en promenad så här på kvällen, skönt men lite kyligt. Hade musiken igång iaf :) sen höll jag ju på att dra på arslet eller nja inte riktigt på arslet men höll på att dra i backen iaf, mina skor är livsfarliga råkar det vara nå blött löv i min väg och jag trampar på det så är chansen större att jag halkar än inte! Jag börja iaf Garva åt det för det var en bil som passerade mig i samma stund, ingen annan i närheten som tur var så jag slapp ju skämmas över det iaf hahaha. Sen när min telefon ringde passerade jag två personer, varav den ena verkade tro jag hejjade men jag svarade ju bara i telefon haha inte lätt när man har headset på sig ;) tyckte det såg lite roligt ut då det har en kille som antagligen gick med sin tjej och hund han verkade ta åt sig av mitt hallå titta på mig och log han var nog på väg att hälsa tillbaka då letade jag fram micken på headsetet och fortsatte prata och gå, såg ut som han skämdes lite jag höll på att Garva ihjäl mig där helt ärligt alltså hahaha Det var ju mitt goda skratt för dagen iaf ;) det tackar vi för! Nej nu ska jag gå och lägga mig tror jag allt så jag kommer upp imorgon. Puss & kram!

Kommentarer
Angelica säger:

Hoppas du har det bra gumman!

2011-11-15 | 08:59:39
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/angiethehappiest/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback