hinner jag med allt?

Då var det fredag och hela den här veckan har ju bara rusat iväg, jag jobbar ikväll med och jag har så mycket som jag ska ha gjort innan dess. Måste till dagis och hämta ett papper som ska lämnas in, ner på stan få min lön in på mitt konto, lämna in mer papper så ska jag hinna till sjukhuset före 14.00 hämta ur mitt kort som jag behöver i mitt jobb :) ja dem stänger 14 och jag börjar ju jobba då. Så jag är lite stressad idag. Imorgon så blir det en spännande dag lilla prinsen för nog en lekkamrat då :) det gillar vi ju skarpt. Nej jag måste verkligen sätta fått tiden minskar. Hinner jag med alla måsten idag tro? Håll tummarna för det iaf. Puss och kram

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Sv Jag ville ha ventoline men fick det inte då de slutat ge det till barn sa dom. Mycket tack vare biverkningar och bieffekter. Hjärtklappning och "speedad feeling" var två av effekterna som man ville undvika. Så vi fick Airomir och en ny maskin då (Vortex). Får se hur det funkar, började med det ikväll iaf.

Hjälper inte detta ska jag absolut ta upp det här med Reflux. Är otroligt skönt att andra kan berätta sina erfarenheter så man får en ide om vad det kan vara för nåt.

Ikväll åt han lite pure iaf... 6månaderspure, så den var ju rätt slät. Men han fick ner den. Däremot om det är bitar i, då går det inte alls :(

2011-11-26 | 04:31:46
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback