måndag

Hallå där. Hoppas allt är fin fint med er idag. Här är det bara bra :) håller på att laga middag just nu blir hemma gjord pizza ♥ ska bli gott :) pratat med jobbet idag ska jobba på onsdag. Imorgon har jazmine sin första fotografering sen hon började dagis spännande ♥ idag har jag pysslat och donat här hemma medans barnen var på dagis. Jag har tvättar hela dagen gått och plockat och ordnat bäddade Leones säng jazmines hade jag redan fixat hihi fick ryck och fick för mig att sätta på mig lite smink inte så mycket så det kanske inte syns mycket men jag ser mer levande ut och mer fräsch helt enkelt. Me like ♥ Dyker in lite senare igen med ett till inlägg ;) puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback