natten

Nu kan man ju fråga sig vad jag gör uppe nu.. jag ska faktiskt lägga mig vilken sekund som helst igen. Jag somnade tidigare på soffan haha då är man trött. Men eftersom jag vart väckt vart jag pigg igen men nu har tröttheten kommit igen så jag ska gå och bädda ner mig i sängen tänkte jag. Har haft en mycket flitig dag idag :) tvättar massor och städat suttit i telefonen lämnat och hämtat barnen från dagis så vakade jag pizza S kom förbi och fick givetvis i sig pizza Han med :) det första Han så när Han kom var att det luktade riktigt gott och frågade om vi skulle öppna en restaurang ;) det tar jag verkligen som en komplimang. Pratat med jessiejay i telefonen idag med..hehe Stackarn ringde när jag somnat på soffan hon undrade ju varför jag inte svarade..det var ju märkligt och ovanligt att jag inte svarade i telefonen. Nej nu måste jag lägga mig upp tidigt imorgon igen. Jazmine har fotografering på dagis ju :) sov så gott alla gos så göra vi imorgon då blir det nog en och annan bild också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback