oh my oh my

Herre jissanes jag är fortfarande lite lätt uppe i varv vilken kväll. Det var först lugnt och skönt på jobbet och helt plötsligt som i en vändning på en fem öring så bråkar det löst, jag gav snabb information om vad som hände och larmade det vårt fullt på drag från alla avdelningar. Det vårt ingen skada denna gång! Förutom krukan som gick i tu och en låda på en skänk i korridoren.. ja så här kan det vara på mitt jobb jag vet det men det är första gången jag är med om detta! Mitt hjärta rusade i tretusen jag vårt lite lätt chockad men samtidigt så fick jag en adrenalin kick. Jag höll MIG ändå lite undan och pratade med lite andra patienter och höll dem lugna tröttare denna händelse. Jag håller tummarna på att natten för det lugnt och även vi som jobbar imorgon dag så klätt! Nej nu ska jag bara sitta i soffan en liten stund innan sängen kallar upp klockan 06.00 imorgon och göra sig Klar att gå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback